315 646 111
po-pá 8-19, so 9-15, ne 13-19

Naposledy prodáno

Síť krycí 1,5 x 10...
koupil zákazník z
Krušovice
Nůžky na bylinky T...
koupil zákazník z
Hustopeče
Mýdlo tekuté TIP L...
koupila firma z
Praha 5
Toaletní papír LAM...
koupila firma z
Praha 5
Utěrky kuchyňské L...
koupila firma z
Praha 5
GARNIER deospray U...
koupil zákazník z
horšovský týn
Křeslo kancelářské...
koupil zákazník z
Mikulčice
Hrábě švédské, kov...
koupil zákazník z
Heřmaničky
WOOLITE gel 4,5 l/...
koupil zákazník z
Heřmaničky
WOOLITE gel 4,5 l/...
koupil zákazník z
Heřmaničky

Akční leták EVA.cz

25.4. - 7.5.2018

Časté dotazy

Kdy bude zboží dodáno, není-li skladem?

Zboží, které není skladem, dodáváme obvykle do 3–14 dnů od objednání. Naše operátorky Vás budou informovat o dostupnosti.

Kde najdu fakturu ?

Fakturu k odeslanému zboží zasíláme emailem a také ji najdete (po přihlášení) na svém účtu na www.eva.cz. Pouze při osobním odběru v našich skladech na Mělníku obdržíte tištěný doklad na místě.

Kdo mi potvrdí záruční list?

Po obdržení zboží vyzkoušejte jeho plnou funkčnost a pokud je vše v pořádku, zašlete prosím záruční list společně s kopií faktury na naši adresu. Záruční list Vám potvrdíme a obratem zašleme zpět.

V současné době výrobci postupně od ZL upouštějí, protože ze zákona k uplatnění záruky postačuje doklad o koupi. Pokud tedy u zboží záruční list přiložen není, postačuje pro uplatnění záruky faktura nebo jiný doklad o koupi.

Jak je zboží zasíláno?

Menší zásilky do 30 kg posíláme Českou poštou, lze využít buď službu Balík do ruky a nechat si balíček dovézt až k Vám domů nebo ekonomickou variantu Balík na poštu a vyzvednout si zásilku na vybraných pobočkách České pošty. Pro malé zásilky s hmotností do 50 kg lze zvolit také přepravní službu PPL.

Velké zásilky posíláme přepravními službami PPL Sprint a TopTrans, u nich lze využít i svoz starého spotřebiče.

Zboží zasíláme po celé ČR.

Reklamace zboží

Zboží zašlete prosím k reklamaci na naši adresu, přiložte kopii faktury a popis závady. Reklamaci můžete také uplatnit v autorizovaném servisu, který naleznete v seznamu, návodu u zboží, záručním listě (je-li u zboží přiložen) nebo na webu výrobce. Některé výrobky není potřeba do servisu posílat, servisní střediska vyšlou technika přímo k Vám domů (týká se především velkých domácích spotřebičů, velkých televizorů a některé počítačové techniky).

Kompletní postup pro uplatnění reklamace naleznete v 6. bodu Reklamačního řádu.

Porovnat vybrané (0)