315 646 111
po-pá 8-19, so 9-15, ne 13-19

Naposledy prodáno

Mlýnek Professor P...
koupil zákazník z
Brno
Šroubovák s bity V...
koupil zákazník z
Mělník
Kazeta Pro kutily ...
koupil zákazník z
Mělník
Kazeta Rybář /SPG ...
koupil zákazník z
Mělník
Kazeta Hokejista /...
koupil zákazník z
Mělník
Kazeta Black Emoti...
koupil zákazník z
Mělník
Nářadí v kufru, sa...
koupil zákazník z
Mladá Boleslav
GILLETTE pěna na h...
koupil zákazník z
Mladá Boleslav
Kávomlýnek SENCOR ...
koupil zákazník z
Neuměřice
Žárovka Ecolite GU...
koupil zákazník z
Neuměřice

Akční leták EVA.cz

12.12. - 28.12.2018

Postup při reklamaci

Reklamaci muže kupující uplatnit u dodavatele nebo přímo v autorizovaném servisu, jejich seznam naleznete zde. Před odesláním výrobku na adresu autorizovaného servisu doporučujeme telefonicky kontaktovat servisní středisko a ověřit postup reklamace, některé výrobky není nutné do servisu zasílat – servisní střediska vyšlou technika přímo k vám domů (týká se především velkých domácích spotřebičů, velkých televizorů a některé počítačové techniky).

Doporučený postup jak odeslat výrobek k reklamaci dodavateli (Zásobování, a.s. – Supermarket EVA.cz)

Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Nejjistější přepravní obal bývá původní obal k výrobku, který je přímo určen pro ochranu výrobku při přepravě. V případě, že již tento obal nemáte, doporučujeme použít jakýkoliv, který splní funkci ochrany před poškozením. Výrobek doporučujeme posílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem původního balení.

Zásilku zašlete zpět Českou poštou, využijte službu „balík do ruky“, tato služba zahrnuje pojištění do 50 000 Kč. Zboží do 2 kg můžete zaslat doporučeným balíkem, maximální výše pojištění zásilky je 880 Kč.

Pro rychlou identifikaci a efektivní řešení doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura), dále průvodní dopis, ve kterém popíšete závadu, jak se projevuje, případně za jakých okolností se závada projevila, jak k ní došlo. Pro tyto účely je možné využít vzorový reklamační formulář, ke stažení zde. Rovněž zde vyplňte aktuální kontaktní údaje.

Výrobek zašlete na adresu našeho reklamačního oddělení:

Supermarket EVA.cz
Reklamační oddělení
Chloumecká 3376
276 01 Mělník

V případě reklamace zboží nestandardních rozměrů nebo zboží vážícího nad 15 kg lze objednat svoz přepravní společností na náklady dodavatele. V tomto případě zašlete žádost o svoz výrobku na adresu: reklamace@eva.cz. Do objednávky svozu uveďte číslo faktury, adresu, popis závady a termín svozu. Můžete využít vzorový reklamační formulář, ke stažení zde.

Na výrobky bílé techniky (chladničky, pračky, myčky, sporáky) je zajištěn servis přímo u kupujícího. Kupující kontaktuje servisní linku výrobce, kde zajistí návštěvu servisního technika. Seznam servisů naleznete ZDE)).

Obdržíte-li nekompletní výrobek – V případě zjištění, že je výrobek nekompletní, kontaktujte naše reklamační oddělení emailem na reklamace@eva.cz. Do emailu uveďte číslo faktury nebo číslo objednávky, popis chybějící části – přesný popis podle informace z návodu. Následně vás budeme informovat jak postupovat, aby byla reklamace vyřešena v krátké době a bez zbytečných vedlejších nákladů.

Obdržíte-li poškozený výrobek – V případě, že zjistíte po rozbalení nepoškozeného obalu, že je výrobek poškozený, kontaktujte naše reklamační oddělení emailem na reklamace@eva.cz.

Do emailu uveďte číslo faktury nebo číslo objednávky, rozsah poškození výrobku a pokud možno fotky poškozeného výrobku, včetně nepoškozeného obalu. Následně vás budeme informovat jak postupovat, aby byla reklamace vyřešena v krátké době a bez zbytečných vedlejších nákladů. V tomto případě lze řešit reklamaci výměnou výrobku, výměnou poškozených dílů nebo slevou.

Záměna – obdržíte-li jiný výrobek – Pokud vám přijde jiný výrobek, než jaký byl objednaný nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte naše reklamační oddělení na e-mail: reklamace@eva.cz. Do emailu uveďte číslo faktury nebo číslo objednávky, model výrobku, který vám byl doručen a pokud možno opište z obalu čárový EAN kód výrobku.

Podrobnější informace naleznete v reklamačním řádu

Porovnat vybrané (0)