OBJEDNÁVKY
315 646 120
REKLAMACE
315 646 160
po-pá 8-19, so 8-15, ne 13-19
4x tableta do pohl...
koupil zákazník z
Nasavrky
Pohlcovač vlhkosti...
koupil zákazník z
Nasavrky
Sáčky svačinové 18...
koupil zákazník z
Ostrava
SIDOLUX universal ...
koupil zákazník z
Ostrava
SIDOLUX universal ...
koupil zákazník z
Ostrava
JAR All in one tab...
koupil zákazník z
Ostrava
Aviváž PERLUX Perf...
koupil zákazník z
Ostrava
Aviváž PERLUX Perf...
koupil zákazník z
Ostrava
Aviváž PERLUX Perf...
koupil zákazník z
Ostrava
Olej Fabio ve spre...
koupil zákazník z
Střítež nad Ludinou (okr. Přer

Leták EVA.cz

6.3. - 18.3.2024

Postup při reklamaci

Reklamaci muže kupující uplatnit u dodavatele nebo přímo v autorizovaném servisu, jejich seznam naleznete zde.
Před odesláním výrobku na adresu autorizovaného servisu doporučujeme telefonicky kontaktovat servisní středisko a ověřit postup reklamace.

Na výrobky bílé techniky (chladničky, pračky, myčky, sporáky) je zajištěn servis přímo u kupujícího.
Kupující kontaktuje servisní linku výrobce, kde zajistí návštěvu servisního technika. Seznam servisů naleznete zde.

Doporučený postup, jak reklamovat výrobek u prodejce (Zásobování, a.s. – Supermarket EVA.cz)

Pokud na váš výrobek není zajištěn servis ve vašem bydlišti, lze objednat dopravu vadného výrobku na náklady prodejce.
V tomto případě zašlete žádost o přepravu na email: reklamace@eva.cz.
Do objednávky přepravy uveďte číslo faktury, adresu, telefon a popis závady
.
Můžete využít vzorový reklamační formulář, ke stažení zde – následně obdržíte štítek, který nalepíte na balík a odnesete na poštu.
Velké spotřebiče svážíme přepravní službou DHL nebo PPL.

Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Nejjistější přepravní obal bývá původní obal k výrobku,
který je přímo určen pro ochranu výrobku při přepravě. V případě, že již tento obal nemáte, doporučujeme použít jakýkoliv,
který splní funkci ochrany před poškozením. Výrobek doporučujeme posílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem původního balení.

Pro rychlou identifikaci a efektivní řešení doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura), dále průvodní dopis, ve kterém popíšete závadu, jak se projevuje, případně za jakých okolností se závada projevila, jak k ní došlo. Pro tyto účely je možné využít vzorový reklamační formulář, ke stažení zde – rovněž zde vyplňte aktuální kontaktní údaje.

Reklamaci můžete uplatnit i osobně v reklamačním oddělení Supermarketu EVA, Chloumecká 3376, 276 01 Mělník. Po-Pá 8–19h, So 8–15h, Ne 13–19h.

Obdržíte-li poškozený výrobek – V případě, že zjistíte po rozbalení nepoškozeného obalu, že je výrobek poškozený, kontaktujte naše reklamační oddělení emailem na reklamace@eva.cz. Do emailu uveďte číslo faktury nebo číslo objednávky, rozsah poškození výrobku a pokud možno fotky poškozeného výrobku, včetně obalu i když není poškozený! Následně vás budeme informovat, jak postupovat, aby byla reklamace vyřešena v krátké době a bez zbytečných vedlejších nákladů. V tomto případě lze řešit reklamaci výměnou výrobku, výměnou poškozených dílů nebo slevou.

V případě jakýchkoliv dalších dotazů jsme Vám plně k dispozici. Zde jsou kontaktní informace.