OBJEDNÁVKY
315 646 120
REKLAMACE
315 646 160
po-pá 8-19, so 8-17, ne 10-19
Šumivá bomba do ko...
koupil zákazník z
Čavisov
Šumivá bomba do ko...
koupil zákazník z
Čavisov
Dětská jídelní sad...
koupil zákazník z
Čavisov
Dětská jídelní sad...
koupil zákazník z
Čavisov
Podnos Toro servír...
koupil zákazník z
Čavisov
Mýdlo DOVE Refresh...
koupil zákazník z
Čavisov
Mýdlo DOVE Shea Bu...
koupil zákazník z
Čavisov
Mýdlo DOVE Beauty ...
koupil zákazník z
Čavisov
20x ubrousky Vánoč...
koupil zákazník z
Čavisov
Ambi Pur osvěžovač...
koupil zákazník z
Čavisov

Leták EVA.cz

5.11. - 17.11.2025

Poškozená zásilka

Vážený zákazníku, zboží, které jste si objednal, bylo zkontrolováno a k přepravě předáno v nepoškozeném sta­vu.

Obdržíte-li přesto zásilku s poškozeným obalem, postupujte podle níže uvedeného doporučení.

Zásilku důkladně zkontrolujte bezprostředně při jejím převzetí od přepravce nebo na výdejním místě.

Pokud je poškozený obal nebo se objevují jiné skutečnosti, které nasvědčují, že by mohlo být poškozené i samotné zboží, ZÁSILKU NEPŘEBÍREJTE.

V případě převzetí poškozené zásilky je vždy nutné sepsat zápis o poškození s řidičem přepravní služby nebo obsluhou výdejního místa. Bez tohoto zápisu není možné později reklamaci u přepravce uplatňovat!

1. Pokud zásilku z důvodu poškození nepřevezmete, doporučujeme důvod nepřevzetí poznamenat do přepravního listu a pořídit fotodokumentaci stavu zásilky, následně nás informujte emailem na reklamace@eva.cz, zajistíme opětovné zaslání nepoškozeného zboží. Uveďte číslo prodejního dokladu nebo objednávky!

2. Pokud obal není poškozený a přesto zboží po rozbalení vykazuje známky poškození, je nutné nás neprodleně informovat na email reklamace@eva.cz. Uveďte číslo prodejního dokladu nebo objednávky a Vámi preferovaný způsob vyřízení. Pořiďte fotodokumentaci poškození, urychlíte tím vyřízení reklamace.

Pokyny pro pořízení fotodokumentace, nafoťte:

  • Celkový pohled na přepravní obal tak, aby bylo patrné zabalení, případně štítky Křehké, Neklopit, atd.
  • Detail obalu v místě poškození
  • Detail adresní etikety
  • Výplně a umístění zboží v balení
  • Samotné poškozené zboží ze všech stran
  • Štítek s výrobním číslem poškozeného zboží, pokud poškozený obsah tímto číslem disponuje.