Vánoční leták: tištěná verze. Z mobilu zobrazte: zboží z letáku na titulní straně
OBJEDNÁVKY
315 646 120
REKLAMACE
315 646 160
po-pá 8-19, so 8-17, ne 10-19
AIR WICK FreshMati...
koupil zákazník z
Popovičky
AIR WICK FreshMati...
koupil zákazník z
Popovičky
Vykrajovátko Vločk...
koupil zákazník z
Popovičky
Formička košíček m...
koupil zákazník z
Popovičky
Hrnec Banquet LIVI...
koupil zákazník z
Hodonín
PROPESKO kapsičky ...
koupil zákazník z
Praha 1
Pytle na odpad Vax...
koupila firma z
Němčice
Baterie Maxell LR6...
koupila firma z
Němčice
JAR 450 ml Lemon
koupila firma z
Němčice
Houbičky na nádobí...
koupila firma z
Němčice

Akční leták EVA.cz

7.12. - 23.12.2022

Jak postupovat v případě převzetí poškozené zásilky

POSTUP při dodání způsoby Zásilkovna, DPD, Toptrans, PPL a DHL

Vážený zákazníku, zboží, které jste si objednal, bylo před zabalením a vlastní expedicí zkontrolováno a dopravci následně předáno v nepoškozeném sta­vu.

Pokud zboží po rozbalení vykazuje známky poškození, je třeba nám nahlásit reklamaci poškození a to podle použitého způsobu dodání:

Zásilkovna – NEPRODLENĚ PŘI PŘEVZETÍ ZÁSILKY NA POBOČCE ZÁSILKOVNY

DPD – NEJPOZDĚJI DRUHÝ PRACOVNÍ DEN PO DORUČENÍ

Toptrans – NEJPOZDĚJI TŘETÍ PRACOVNÍ DEN PO DORUČENÍ

PPL a DHL – NEJPOZDĚJI SEDMÝ PRACOVNÍ DEN PO DORUČENÍ

GLS – NEJPOZDĚJI TŘETÍ PRACOVNÍ DEN PO DORUČENÍ

Reklamaci nám nahlaste na email reklamace@eva.cz a pro urychlení řešení reklamace přiložte fotografie:

  • poškození zboží
  • vnějšího přepravního obalu (včetně přepravního štítku, manipulačních značek a případného viditelného poškození)
  • uložení zboží v zásilce a to včetně vnitřní výplně (důležité)

POSTUP při dodání Českou poštou jako Balík do ruky a Balík na poštu, Balíkovna:

V případě, že jste po rozbalení zásilky zjistili poškození obsahu zásilky, je nutné tuto zásilku reklamovat do dvou pracovních dnů po doručení na pobočce České pošty. Zásilku s veškerým i nepoškozeným obsahem donést na kteroukoliv pobočku, kde s Vámi sepíší zápis o poškození. Podle poštovních podmínek je reklamace řešena pouze s adresátem (ne tedy s odesílatelem).

Po dobu reklamace je třeba na poště ponechat obal zásilky, veškeré vnitřní balení a poškozený obsah. Nepoškozené věci si převezměte zpět. Poškozená zásilka je stále Vaším majetkem a po ukončení reklamace budete vyzváni k vyzvednutí poškozené zásilky zpět. Pošta není dle poštovních podmínek povinna ji zaslat odesilateli.

Pokud dodržíte lhůtu k uplatnění reklamace a splníte i ostatní uvedené podmínky, (ponechání poškozeného obsahu, obalu a veškerého vnitřního balení), tak v případě, že Vám reklamace nebude ze strany České pošty uznána, obratem nás kontaktujte na emailu reklamace@eva.cz nebo na tel. 315646160. Na dalším postupu se následně domluvíme. Poškozené zboží nám zašlete zpět a my Vám proplatíme s tím spojené náklady za přepravné, nebo si zboží svezeme sami. Následně Vám proplatíme částku za poškozené zboží na Váš účet. Číslo účtu a číslo daňového dokladu, kterým bylo zboží zakoupeno vložte k vrácenému zboží.

Pokud zboží budete stále potřebovat, je nutné si ho u nás opakovaně objednat, protože lhůta pro vyřízení reklamace u České pošty je 30 dnů.

V případě, že je zásilka větších rozměrů, můžete stav zásilky doložit fotodokumentací, tj. přinést na poštu místo zásilky vytištěné fotografie.

Pokyny pro pořízení fotodokumentace:

  1. zásilka z vnějšku – adresní strana, celkový pohled, poškození obalu
  2. zásilka uvnitř – uložení obsahu zásilky v obalu, poškození zboží a obalu, obal zásilky po vyjmutí obsahu

Pošta reklamaci nepřijme, pokud předložíte fotografie, které máte pouze uložené na záznamovém zařízení případně v mobilním telefonu.