OBJEDNÁVKY
315 646 120
REKLAMACE
315 646 160
po-pá 8-19, so 8-15, ne 13-19
GALLUS Professiona...
koupil zákazník z
Žďár nad Sázavou
Nabíječka autobate...
koupil zákazník z
Bystřice
AIR WICK FreshMati...
koupil zákazník z
Skřipov u Opavy
Vileda UltraMax ná...
koupila firma z
Praha
Blok na lednici s ...
koupil zákazník z
Kostelec u Holešova
Samolepky na kořen...
koupil zákazník z
Kostelec u Holešova
Lepidlo HERKULES 1...
koupil zákazník z
Kostelec u Holešova
Páska korekční 7 m...
koupil zákazník z
Kostelec u Holešova
Stojánek na mobiln...
koupil zákazník z
Kostelec u Holešova
WC BREF Power Akti...
koupil zákazník z
Kostelec u Holešova

Leták EVA.cz

20.8. - 8.9.2025

Časté dotazy

Kdy bude zboží dodáno, není-li skladem?

Zboží, které není skladem, dodáváme obvykle do 3–14 dnů od objednání. Naše operátorky Vás budou informovat o dostupnosti.

Kde najdu fakturu ?

Fakturu k odeslanému zboží zasíláme emailem a také ji najdete (po přihlášení) na svém účtu na www.eva.cz. Pouze při osobním odběru v našich skladech na Mělníku obdržíte tištěný doklad na místě.

Kdo mi potvrdí záruční list?

Po obdržení zboží vyzkoušejte jeho plnou funkčnost a pokud je vše v pořádku, zašlete prosím záruční list společně s kopií faktury na naši adresu. Záruční list Vám potvrdíme a obratem zašleme zpět.

V současné době výrobci postupně od ZL upouštějí, protože ze zákona k uplatnění záruky postačuje doklad o koupi. Pokud tedy u zboží záruční list přiložen není, postačuje pro uplatnění záruky faktura nebo jiný doklad o koupi.

Jak je zboží zasíláno?

Menší zásilky do 10kg můžeme poslat Zásilkovnou, do 30kg Českou poštou, PPL a DPD.

Velké zásilky posíláme přepravními službami DHL a TopTrans, u nich lze využít i svoz starého spotřebiče.

Zboží zasíláme po celé ČR.

Reklamace zboží

Zboží zašlete prosím k reklamaci na naši adresu, přiložte kopii faktury a popis závady. Reklamaci můžete také uplatnit v autorizovaném servisu, který naleznete v seznamu, návodu u zboží, záručním listě (je-li u zboží přiložen) nebo na webu výrobce. Některé výrobky není potřeba do servisu posílat, servisní střediska vyšlou technika přímo k Vám domů (týká se především velkých domácích spotřebičů, velkých televizorů a některé počítačové techniky).

Kompletní postup pro uplatnění reklamace naleznete v 6. bodu Reklamačního řádu.