Objednejte do 29.6. nad 500 Kč a máte dopravu do Balíkovny jen za 19 Kč (balík do 15 kg o max. rozměrech 70×50×50 cm)
OBJEDNÁVKY
315 646 120
REKLAMACE
315 646 160
po-pá 8-19, so 8-15, ne 13-19

Naposledy prodáno

Vytrhávač plevele ...
koupil zákazník z
Černilov
Kapesníčky VELVET ...
koupil zákazník z
Prostějov
Ubrousky vlhčené F...
koupil zákazník z
Prostějov
AKINU Catit soft t...
koupil zákazník z
Prostějov
Perfecto Cat plněn...
koupil zákazník z
Prostějov
Vložky Naturella C...
koupil zákazník z
Prostějov
NIVEA deospray Fre...
koupil zákazník z
Prostějov
SPG PALMOLIVE Sens...
koupil zákazník z
Prostějov
Utěrka kuchyňská T...
koupil zákazník z
Prostějov
PUR 1200 ml Secret...
koupil zákazník z
Prostějov

Akční leták EVA.cz

22.6. - 11.7.2022

Časté dotazy

Kdy bude zboží dodáno, není-li skladem?

Zboží, které není skladem, dodáváme obvykle do 3–14 dnů od objednání. Naše operátorky Vás budou informovat o dostupnosti.

Kde najdu fakturu ?

Fakturu k odeslanému zboží zasíláme emailem a také ji najdete (po přihlášení) na svém účtu na www.eva.cz. Pouze při osobním odběru v našich skladech na Mělníku obdržíte tištěný doklad na místě.

Kdo mi potvrdí záruční list?

Po obdržení zboží vyzkoušejte jeho plnou funkčnost a pokud je vše v pořádku, zašlete prosím záruční list společně s kopií faktury na naši adresu. Záruční list Vám potvrdíme a obratem zašleme zpět.

V současné době výrobci postupně od ZL upouštějí, protože ze zákona k uplatnění záruky postačuje doklad o koupi. Pokud tedy u zboží záruční list přiložen není, postačuje pro uplatnění záruky faktura nebo jiný doklad o koupi.

Jak je zboží zasíláno?

Menší zásilky do 10kg můžeme poslat Zásilkovnou, do 30kg Českou poštou, PPL a DPD.

Velké zásilky posíláme přepravními službami DHL a TopTrans, u nich lze využít i svoz starého spotřebiče.

Zboží zasíláme po celé ČR.

Reklamace zboží

Zboží zašlete prosím k reklamaci na naši adresu, přiložte kopii faktury a popis závady. Reklamaci můžete také uplatnit v autorizovaném servisu, který naleznete v seznamu, návodu u zboží, záručním listě (je-li u zboží přiložen) nebo na webu výrobce. Některé výrobky není potřeba do servisu posílat, servisní střediska vyšlou technika přímo k Vám domů (týká se především velkých domácích spotřebičů, velkých televizorů a některé počítačové techniky).

Kompletní postup pro uplatnění reklamace naleznete v 6. bodu Reklamačního řádu.

Porovnat vybrané (0)