
Postup při reklamaci
Reklamaci může kupující uplatnit u prodejce nebo přímo v autorizovaném servisu, jejich seznam naleznete zde. Před odesláním výrobku na adresu autorizovaného servisu doporučujeme kontaktovat servisní středisko a ověřit postup reklamace.
Na výrobky bílé techniky (chladničky, pračky, myčky, sporáky) je zajištěn servis přímo u kupujícího. Kupující kontaktuje servisní linku výrobce, kde zajistí návštěvu servisního technika. Seznam servisů naleznete zde.
Doporučený postup, jak reklamovat výrobek u prodejce (Zásobování, a.s. – Supermarket EVA.cz)
pokud na váš výrobek není zajištěn servis ve vašem bydlišti, můžete objednat dopravu vadného výrobku na náklady prodejce. V tomto případě zašlete žádost o přepravu na email: reklamace@eva.cz. Do objednávky přepravy uveďte číslo faktury, adresu, telefon a popis závady. Můžete využít vzorový reklamační formulář, ke stažení zde. Následně obdržíte štítek, který nalepíte na balík a odnesete na poštu. Velké spotřebiče svážíme přepravní službou TOPTRANS nebo PPL.
Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození. Nejjistější přepravní obal bývá původní obal k výrobku, který je přímo určen pro ochranu výrobku při přepravě. V případě, že již tento obal nemáte, doporučujeme použít jakýkoliv, který splní funkci ochrany před poškozením. Výrobek doporučujeme posílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem původního balení.
Pro rychlou identifikaci a efektivní řešení doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura), dále průvodní dopis, ve kterém popíšete závadu, jak se projevuje, případně za jakých okolností se závada projevila, jak k ní došlo. Pro tyto účely je možné využít vzorový reklamační formulář, ke stažení zde. Rovněž zde vyplňte aktuální kontaktní údaje.
Reklamaci můžete uplatnit i osobně v reklamačním oddělení Supermarketu EVA, Chloumecká 3376, 276 01 Mělník. Kontaktní informace a otevírací doba.
Obdržíte-li poškozený výrobek – V případě, že zjistíte po rozbalení nepoškozeného obalu, že je výrobek poškozený, kontaktujte naše reklamační oddělení emailem na reklamace@eva.cz. Do emailu uveďte číslo faktury nebo číslo objednávky, rozsah poškození výrobku a pokud možno fotky poškozeného výrobku, včetně obalu i když není poškozený! Následně vás budeme informovat, jak postupovat, aby byla reklamace vyřešena v krátké době a bez zbytečných vedlejších nákladů. V tomto případě lze řešit reklamaci výměnou výrobku, výměnou poškozených dílů nebo slevou.