Váš nákupní košík je prázdný.
Nákup začnete vložením zboží z obchodu do košíku...
Pokud jste u nás již nakupoval(a) – pokračujte přihlášením
Porovnat vybrané (0)

Postup při reklamaci

Reklamaci muže kupující uplatnit u dodavatele nebo přímo v autorizovaném servisu, jejich seznam naleznete zde. Před odesláním výrobku na adresu autorizovaného servisu doporučujeme telefonicky kontaktovat servisní středisko a ověřit postup reklamace, některé výrobky není nutné do servisu zasílat – servisní střediska vyšlou technika přímo k vám domů (týká se především velkých domácích spotřebičů, velkých televizorů a některé počítačové techniky).

Doporučený postup jak odeslat výrobek k reklamaci dodavateli (Zásobování, a.s. – Supermarket EVA.cz)

Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Nejjistější přepravní obal bývá původní obal k výrobku, který je přímo určen pro ochranu výrobku při přepravě. V případě, že již tento obal nemáte, doporučujeme použít jakýkoliv, který splní funkci ochrany před poškozením. Výrobek doporučujeme posílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem původního balení.

Pro rychlou identifikaci a efektivní řešení doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura), dále průvodní dopis, ve kterém popíšete závadu, jak se projevuje, případně za jakých okolností se závada projevila, jak k ní došlo. Pro tyto účely je možné využít vzorový reklamační formulář, ke stažení zde. Rovněž zde vyplňte aktuální kontaktní údaje.

Výrobek zašlete na adresu našeho reklamačního oddělení:

Supermarket EVA.cz
Reklamační oddělení
Chloumecká 3376
276 01 Mělník

V případě reklamace zboží nestandardních rozměrů nebo zboží vážícího nad 15 kg lze objednat svoz přepravní společností na náklady dodavatele. V tomto případě zašlete žádost o svoz výrobku na adresu: reklamace@eva.cz. Do objednávky svozu uveďte číslo faktury, adresu, popis závady a termín svozu. Můžete využít vzorový reklamační formulář, ke stažení zde.

Na výrobky bílé techniky (chladničky, pračky, myčky, sporáky) je zajištěn servis přímo u kupujícího. Kupující kontaktuje servisní linku výrobce, kde zajistí návštěvu servisního technika. Seznam servisů naleznete ZDE.

Obdržíte-li nekompletní výrobek – V případě zjištění, že je výrobek nekompletní, kontaktujte naše reklamační oddělení emailem na reklamace@eva.cz. Do emailu uveďte číslo faktury nebo číslo objednávky, popis chybějící části – přesný popis podle informace z návodu. Následně vás budeme informovat jak postupovat, aby byla reklamace vyřešena v krátké době a bez zbytečných vedlejších nákladů.

Obdržíte-li poškozený výrobek – V případě, že zjistíte po rozbalení nepoškozeného obalu, že je výrobek poškozený, kontaktujte naše reklamační oddělení emailem na reklamace@eva.cz.

Do emailu uveďte číslo faktury nebo číslo objednávky, rozsah poškození výrobku a pokud možno fotky poškozeného výrobku, včetně nepoškozeného obalu. Následně vás budeme informovat jak postupovat, aby byla reklamace vyřešena v krátké době a bez zbytečných vedlejších nákladů. V tomto případě lze řešit reklamaci výměnou výrobku, výměnou poškozených dílů nebo slevou.

Záměna – obdržíte-li jiný výrobek – Pokud vám přijde jiný výrobek, než jaký byl objednaný nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte naše reklamační oddělení na e-mail: reklamace@eva.cz. Do emailu uveďte číslo faktury nebo číslo objednávky, model výrobku, který vám byl doručen a pokud možno opište z obalu čárový EAN kód výrobku.

Podrobnější informace naleznete v reklamačním řádu

Témata nápovědy
Obchodní podmínky
Služby a informace
Chci zasílat akční nabídky a slevové kupóny
Nejdříve zadejte vaši emailovou adresu

© 1991 - 2017 Zásobování a.s. – všechna práva vyhrazena pxw158c

Doporučujeme: Štěstí.cz | Snář.cz | Pravidla.cz | TXT.cz | A.cz