OBJEDNÁVKY
315 646 120
REKLAMACE
315 646 160
po-pá 8-19, so 8-15, ne 13-19

Naposledy prodáno

Regál policový pla...
koupil zákazník z
Vrčeň
NIVEA čisticí pleť...
koupil zákazník z
Jindřichov
Svíčka Apple & Cin...
koupil zákazník z
Jindřichov
ZP LACALUT Aktiv 7...
koupil zákazník z
Jindřichov
SPG a šampon FA Ki...
koupil zákazník z
Jindřichov
SPG a koupel FA Ki...
koupil zákazník z
Jindřichov
Vileda Ultra Fresh...
koupil zákazník z
Jindřichov
BRAIT suchý osvěžo...
koupil zákazník z
Jindřichov
Ubrousky vlhčené L...
koupil zákazník z
Jindřichov
REXONA antiperspir...
koupil zákazník z
Jindřichov

Akční leták EVA.cz

21.9. - 10.10.2022

Postup při reklamaci

Reklamaci může kupující uplatnit u prodejce nebo přímo v autorizovaném servisu, jejich seznam naleznete zde. Před odesláním výrobku na adresu autorizovaného servisu doporučujeme kontaktovat servisní středisko a ověřit postup reklamace.

Na výrobky bílé techniky (chladničky, pračky, myčky, sporáky) je zajištěn servis přímo u kupujícího. Kupující kontaktuje servisní linku výrobce, kde zajistí návštěvu servisního technika. Seznam servisů naleznete zde.

Doporučený postup, jak reklamovat výrobek u prodejce (Zásobování, a.s. – Supermarket EVA.cz)

pokud na váš výrobek není zajištěn servis ve vašem bydlišti, můžete objednat dopravu vadného výrobku na náklady prodejce. V tomto případě zašlete žádost o přepravu na email: reklamace@eva.cz. Do objednávky přepravy uveďte číslo faktury, adresu, telefon a popis závady. Můžete využít vzorový reklamační formulář, ke stažení zde. Následně obdržíte štítek, který nalepíte na balík a odnesete na poštu. Velké spotřebiče svážíme přepravní službou TOPTRANS nebo PPL.

Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození. Nejjistější přepravní obal bývá původní obal k výrobku, který je přímo určen pro ochranu výrobku při přepravě. V případě, že již tento obal nemáte, doporučujeme použít jakýkoliv, který splní funkci ochrany před poškozením. Výrobek doporučujeme posílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem původního balení.

Pro rychlou identifikaci a efektivní řešení doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura), dále průvodní dopis, ve kterém popíšete závadu, jak se projevuje, případně za jakých okolností se závada projevila, jak k ní došlo. Pro tyto účely je možné využít vzorový reklamační formulář, ke stažení zde. Rovněž zde vyplňte aktuální kontaktní údaje.

Reklamaci můžete uplatnit i osobně v reklamačním oddělení Supermarketu EVA, Chloumecká 3376, 276 01 Mělník. Kontaktní informace a otevírací doba.

Obdržíte-li poškozený výrobek – V případě, že zjistíte po rozbalení nepoškozeného obalu, že je výrobek poškozený, kontaktujte naše reklamační oddělení emailem na reklamace@eva.cz. Do emailu uveďte číslo faktury nebo číslo objednávky, rozsah poškození výrobku a pokud možno fotky poškozeného výrobku, včetně obalu i když není poškozený! Následně vás budeme informovat, jak postupovat, aby byla reklamace vyřešena v krátké době a bez zbytečných vedlejších nákladů. V tomto případě lze řešit reklamaci výměnou výrobku, výměnou poškozených dílů nebo slevou.